onsdag 24 februari 2010

Duktig Karro! :)

Hoho jag har faktiskt blivit jävligt bra på att uppdatera min blogg. Kanske för jag inte jobbat så mycket denna veckan och det har faktiskt varit gott!
Har blivit duktig på att gå ut och gå också. Idag har jag och Case återigen varit på långpromenad.
Idag tog vi en annan rund. Gick ner till Ankaret och tog stranpromenaden bort till Fästningen och sen till Barnens Badstrand. Väl där så gick vi upp mot Platsarna och hem igen. Och idag var jag så smart att jag inte tog på mig min tjocka vinterjacka.
Tog istället på mig linne, långarmad tröja och sen en tjocktröja. Precis lagom med kläder!

Nu ska jag nog göra mig lite mat och lite kaffe.
Jag är ju hungrig.
Funderar på att göra mig något lätt. Antingen Pasta Carbonara eller Schnitzel och snabbmakaroner. Men lutar mot Carbonar för kom på nu att jag inte ens smakat på den .. :P

Vid 5 så kommer Cissi hit, då blir det kaffe. Men vad man annars ska göra ikväll har jag ingen aning om.

Jag vill få upp mina tavlor!
Björn är ju så jävla seg och dem kommer ju aldrig upp. Så ska fan göra det själv!
Kan själv! ^^
Men så är det ett problem. Jag har ingen borrmaskin.
Ringde Jörgen, han kan inte hitta sina två. Pappa's är sönder. Björn's tror jag ligger hos Cissi. Så .. hm .. jag måste ha en borrmaskin men vem fan ska jag låna av?!
Tror att Andreas har Jörgen's borrmaskin. Han låna den för längesen men inte lämnat tillbaka den.
Och denna gången så var jag så smart att jag messa inte han och fråga utan till Angela. Hon lovade att fråga han. Får jag inte svar, så får jag väl ringa Gert och fråga ..
HAHA! Förresten, Andreas vill ju inte att jag höra av mig till han (inte en aning vad jag gjort han, men okej) .. Så sa det till han, om han inte vill ha mig i sitt liv så vill jag inte ha han i mitt liv heller. Och då ska han fan inte fråga min pappa om hjälp med bilen heller.
Men prata med pappa innan. Och då har GERT (haha!) ringt och bett min pappa fixa Andreas bil.
Pappa gjorde det, och ärligt talat. Jag orkar inte bry mig. Andreas ska dra dit solen sällan skiner .. ;)

Men i alla fall, tillbaka till mitt problem. Vem fan kan låna ut mig en borrmaskin?! Hm..

Får kolla vidare på detta, men nu ska jag i alla fall laga lite mat innan jag svälter ..

Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar