torsdag 11 februari 2010

You spin my head right round baby!

Jag är duktig idag!
Nicole har sovit här inatt. Så vaknade vid 9 av att Elin plinga på dörren och ville ha te .. ^^ Gav henne det och satte på en film åt Nicole. Så sov jag vidare lite. Vid halv 11 - 11 så gick jag upp. Gjorde frukost till Nicole och kaffe till mig ... :P
Sen satte jag igång och städa. Så nu har jag plockat undan massor, dammtorkat, dammsugit och nu torkat golven .. :P
Ska nu ta en cigg, sen hoppa i duschen. Fräsch känner jag mig inte, usch. Springar fortfarande runt i pyjamas, och glasögon och stinker svett .. Haha!

Igår så myste jag med Johanna. Vi åkte till Getterön och gick en runda med Case. Sen vidare till mamma. Skulle leta upp en bok som Johanna skulle få av mig. Och det slutade med att jag hittade mina diktböker, och mina fotoböcker från fotokursen. Fick även med mig alla mina skolböcker från högskolan.
Har tänkt att sälja alla, har ingen användning för dem. Och får jag sålt alla för dem priserna jag har satt så får jag 2600 för dem .. :)
Sen drog jag, Johanna och Nicole till Donken och åt lite. :)

Nicole somnade redan vid 21 igår, och vid 22 så kom Cissi för att hämta Case. Så tjöta lite med henne.
vid 23.30 tiden så ringde K. Sötnosen själv och vi pratade i 2 och en halvtimme. Så kan förstå han att han är trött idag eftersom han skulle upp och jobba .. :P
Haha. Men jag gillar att prata med han, och vi har mycket att prata om också. Älskar när han sjunger med .. "Cause you don't know me ... la la la .. " :P
Han är lite störd ibland, men det är bara bra :)
Kan knappt bärga mig till att han kommer hit, hoppas han verkligen kan komma hit nästa helg! :)

Oh nu kom posten, låter som om det var massor ju! :D

Haha, så ska läsa den nu, röka, och hoppa i duschen.



Byebye - Karro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar