torsdag 18 februari 2010

"Rolig Rubrik" ^^

Usch jag är verkligen trött. Eller egentligen inte. I huvudet är jag det. Inte konstigt så mycket som jag jobbat denna veckan.
Se för er själva.

Måndag:
11.15 - 12.30 + 13.30 - 16.30 - 16.30 - 20.00 (Lindgården) + 20.15 - 21.30.
Tisdag:
07.15 - 15.30 + 19.45 - 21.30
Onsdag:
07.15 - 17.00
Torsdag:
07.00 - 15.30 + 19.45 - 21.30.

Imorgon blir det med lite jobb, lördag dag med. Sen ledig söndag.
Nästa vecka vet jag inte än hur jag jobbar, eller på söndagen ska jag jobba dubbelpass.. :P

Oooh kan också tillägga att i tisdags så lagade jag mat som fan och igår så storstäda jag lägenheten efter jobbet och idag har jag tvättat. Jag är fan effektiv ju :P

Folk börjar tjata nu att jag inte ska jobba ihjäl mig. Men jag gillar att jobba. Eller visst det kanske inte är så roligt när man ska upp tidigt som fan. Men när man väl kommer igång, så går dagen fort .. :P
Vad ska jag annars göra? Ligga hemma i sängen hela dagen och sova? :P
Nej jobba får man göra.
Så jag har råd att köpa mig ett Hemmabio-system.
Har hittat ett riktigt nice för 3000, vilket jag ska köpa mig.
Har ju pengar i min sparbössa, men vet inte hur mycket. Så mycket tror jag inte att jag har. Men jag är sjuuukt nyfiken på hur mycket jag har.
Funderar att öppna den när jag vet hur mycket jag får i lön. För då kan jag räkna ut om jag har råd med Hemmabion denna månaden eller om jag måste spara mer.. :P


Jag har nog kommit in i en sådan period igen. Då man är lite likgiltig för allt. Att jag inte riktigt orkar bry mig om något. Nu går jag på rutin att jobba, jobba, jobba. Och jag orkar inte riktigt vara social med någon heller. Eller jo, med Cissi och Johanna men det är typ dem två jag har träffat det senaste .. :P


Nej nu ska jag vara lite social med folk, på msn då .. ;)
Ringa Cissi och prata några timmar med henne som vanligt. Kanske se någon film?
SOVMORGON imorgon! Yäääääääy!


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar