onsdag 17 februari 2010

Jobbnarkoman? ;)

Nu är jag trött i benen som fan .. :O
Jobbat hela dagen idag, 07.15 - 17.00. Låångt pass så har gått jätte mycket vilket leder till att jag får ont i fötterna. Åkte sen till Rusta och köpte mig en ny matta, vilket behövdes och åkte även och handla lite mat. Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt .. ;)
Nu har jag precis städat klart hela lägenheten och fan vad nice den är! :D Och mattan blev skit bra .. ;)

Igår så gick jag och Johanna ut och gick faktiskt .. :)
Vi gick från mig till Sörse. Vidare sen till Kurorten och strandpromenaden till Ankaret och sen fortsatte vi upp där och hem. Tog typ 45 minuter och det var faan så gott! :) Jätte vackert med att gå vid havet när det är massa snö och is och så. Såg massa svanar med. :)

Imorgon blir det jobb igen. Sen 7 - 16. Sen även lite på kvällen 19.45 - 21.30. Så blir en lång dag där med. Ska försöka tvätta lite med medans jag jobbar. Det är ju bara att åka hem och hänga upp det. Skit smidigt! :)


I helgen blir det liiite jobb. Sen bär det nog antagligen av till Helander och Jessica på lördag. De har lite fest för att Fredrik fyller år .. :) Känner att jag får vara lite social, har ju jobbat så jävla mycket så har inte hunnit med så mycket annat .. :P

Haha prata med mamma innan och hon bara .. "Karro, ta det lite lugnt med jobbet. Kör inte slut på dig" ..
Måste ju ha pengar till hyran och lite annat ;)



Nej nu blir dusch. Sen lägga sig i soffan och se någon film .. :)


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar