söndag 7 februari 2010

Cause you don't know me.

Hemma från jobbet nu på rast. Sjukt trött är jag. Är inne nu på min 8:e dag, en dag kvar men två pass. Ska jobba färdigt nu detta pass till halv 1, sen kvällen 17 - 22. Sen jobbar så ska jag jobba 7 - 13.15 imorgon. Sen SKA jag vara ledig!

Är lite hungrig nu med, men ingen matlust eller ork att göra något att göra.
Har iaf fått diska nu på rasten. Sen bädda sängen och plocka upp kläderna med innan jag åker tillbaka till jobbet. Så det ser hyffsat ut när jag kommer hem ... :)

Igår var jar bara hemma. Veronica och Lucas var här. Så gjorde vi tacos, dem hade köpt med sig godis och chips. Sen hade jag hyrt filmer :)
Mysigt som fan var det! :)
Hade söta Case här med, sen kom Cissi och väckte mig när jag sov. Eftersom hon kom så sent, men jag gillart! <3

Hemskt det där med David. Känner han inte. Men min bror gör det, och dem är jämnlika.
Tänk om det hade varit MIN bror. Jag hade inte klarat mig utan min bror, han är den bästa bror man kan ha.
Ringde han igår och typ skällde ut han för att han skulle lova mig att aldrig försvinna så ... :P


Jag är så sjukt glad nu. Pratar med en så underbar människa. Och jag kan bara inte få ut han ur mitt huvud, men mig gör det inget.
Visst jag riskerar med att bli sårad som fan, eller att allt kommer skita sig. Men jag tänker faktiskt ta den chansen, för han verkar för bra för att gå miste om den chansen. Ibland får jag bara tanken " Han är för bra för att vara sann " .. Vi är så jävla lika på så många sätt.

Och han ska nog komma hit, inte denna helgen som kommer. Utan nästa <3





Sjukt söt bild han gjorde till mig igår <3

2 kommentarer:

  1. :D Jag är såååå sjukt glad för din skull! Du förtjänar verkligen allt gott, och att få vara riktigt glad! All lycka till min KOMBO <3

    SvaraRadera
  2. Taaack sötnos! :) Jag hoppas det kommer att funka.
    Men Kombo's kommer först! Och jag vill att du också ska må bra! <3 <3

    SvaraRadera