måndag 15 februari 2010

Måndag och en hel arbetsvecka framöver.

Åååh trött som fan nu! Kom hem från jobbet för en stund sen. Har i princip jobbat sen kvart över 11 idag.
Sov hos Cissi inatt, det var mys :)

Det blir ett kort inlägg idag. Kände att det var dax att uppdatera. Men hinner inte så mycket. Ska äta lite, sen slänga mig i sängen och läsa min bok. Måste lägga mig i tid så jag inte försover mig imorgon .. :P

Det sket sig med K. och det var mitt fel. Eller fel och fel, mitt beslut.
Kände att allt gick så fort, och fick ångest av tanken att han skulle komma hit på fredag. Så sa det till han. Man ska ju inte få ångest av sådant. Okej, visst nervös. Men ångest?
Ja iaf, just nu trivs jag med mitt liv som det är. Och kommer det någon så kommer det någon.
Jag har inte bråttom :)

Min mat är nog färdig nu, så får se om jag uppdatera mer imorgon!


Byebye - Karro

2 kommentarer: