lördag 20 februari 2010

Snöö som fan!

Åååh inte min dag idag ..

Började dagen med att hämta Emma, så åkte vi till jobbet. Och kan ju säga att det var inte lätt att få ut bilen, inte heller lätt att köra för dem har knappt hunnit att ploga .. "/
Kom iväg iaf och vi kom fram till jobbet. Jag körde min bil idag, och Emma och Cornelia hade jobbarbilar. Cornelia körde fast heeela tiden .. Haha >.<
Men så jag skulle först jobba 07.15 - 08.30. Men eftersom Cornelia kom så efter schemat så tog jag en kund för henne. Så kom hem för en stund sen.
Och min bil cpar HELA tiden. När den blir fuktig undertill, i motor utrymmet. Så dör den hela tiden och man får typ köra, så dör bilen, starta den i farten och hålla på så. Och eftersom det är så mycket snö så kan man inte heller stanna, för då fastnar man. Så det gäller till att vara snabb.
I alla fall, ska komma till det varför det inte är min dag idag..
När jag är påväg hem nu, så kör jag in på Falkenbergsgatan. Och vem står inte där och skottar fram sin bil. JOO Gaiden.
Det är den sista människan jag vill se.
Usch började skaka och hyperventilera. Äckligt som fan. Så ser han mig sladda omkring med, eftersom det inte går så bra att köra.
Men det blev bättre sen, det med skakningarna.
Tänkt på allt det Cissi sagt till mig, och det Helmut sa häromdagen.
Att Gaiden bytt ner sig, att jag borde skratta åt han och att jag är en bra tjej och att han inte är värd mig.

Det är bra att man har så bra vänner.

I alla fall. Nu ska jag snart ringa och väcka Cissi. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska vara borta vid polisstationen typ kvart i 12.
Jobbar sen bara till halv 2 tror jag, men det blir väl till 2.
Ikväll ska jag kanske till Cissi (Om jag nu kan ta mig dit) så ska vi basta och dricka lite.
Haha undra om Cissi kommer behöva jobba idag, verkar inte som det, hon lär ju inte kunna ta sig dit .. :P


Nej ska göra mig lite frukost, ringa Cissi. Sen kanske sova en timme?
Jag är trött .. :P


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar