måndag 22 februari 2010

Sjuk ...

Det här suger. Jag blir ju bara sjukare och sjukare.
Antingen så är näsan täppt eller så rinner den, eller så nyser jag.
FAN vill inte vara sjuk. Varken orken till det, tiden till det eller ekonomin för att vara sjuk.

Igår var jag ledig i alla fall, och idag med. Eller Susanne ringde och fråga om jag kunde jobba ikväll. Men kände att det var bäst att stanna hemma, så jag inte blir sjukare och så jag får kurera mig lite.
Dem kommer säkerligen ringa imorgon med, ringer typ varje dag .. Så får se hur jag mår imorgon då .. :)
Jag vill ju jobba! Ska jobba lite på onsdag dag i alla fall och på torsdag kväll. Sen har jag ju helgen också.

Kom och tänka på det igår. Hur mycket jag ställer upp för folk och för mina vänner. Men ändå blir folk ofta sura och så sviker dem mig. Eller så. När dem klarar sig själv, så är det inte värt att ha kvar mig och då blir dem sura istället. Eller något sådant. Svårt att förklara.
Som Cissi brukar säga, "Jag har massa kompisar och få vänner". Säger detsamma.


Jag har Cissi. Underbara Cissi.
Lite sjukt med tanke på att vi bara känt varandra sen i sommras. Men hon är verkligen underbar och jag älskar henne som bara den!
Vi är såpass lika, och trivs verkligen i varandras sällskap. Vi kan ha så fruktansvärt kul ihop. Men vi kan också bara vara oss själva med varandra.
Som den dagen vi var hos henne. Vi satt med en varsin dator, sa inte mycket. Men det var mysigt, att bara vara. :)
Att flytta ihop tror jag inte är några problem, vi är med varandra ofta, pratar i telefon flera timmar per dag. Så tror inte vi tröttnar på varandra så .. ;)

Sen har vi ju Johanna, rara söta Johanna.
Hon är också underbar. Lärde känna henne i ettan på gymnasiet och sen dess har vi hållit ihop. Visst vi har haft perioder så vi inte vart med varndra så, och vi har bråkat som fan med. Och vi är duktiga på att tjaffsa med varandra. Men hon är en underbar vän som alltid finns där för en <3
Hur man än mår, vad än klockan är. Så lyssnar hon.
Och tokiga saker kan man göra med henne med.

Som bäst trivs jag med dessa två flickorna, vi kan ha så kul <3

Sen har vi ju Veronica med. Min lilla Norsk.
Min äldsta vän som jag fortfarande har kontakt med.
Känt henne sen .. hm 5an? Och jävlar vilka bråk vi har haft. Vi har hatat varandra, älskat varandra, gråtit ihop, vart ute och gått flera timmar varje natt en vinter, haft våran fjortis-period tillsammans.. Haha vi har verkligen varit små. Haha roligt när man tänker tillbaka.
Hon kan vara lite speciellt ibland, jävligt envis och ska alltid ha på sitt sätt. Men jag älskar henne.
Och nu ska hon ha bääääbis. Och jag är så glad för hennes skull, både för hennes och Lucas skull. Så kul att hon hittat någon som är så lik henne själv och att dem verkligen älskar varandra. Det ser man. Och att dem ska ha bebis gör ju bara saken bättre.
Verkligen glada för dem, och jag hoppas att allt kommer gå bra för dem. Och jag kommer vara där, i ur och skur. Det är det man ha vänner till. <3



Åh jag saknar min familj! Känns lite som om man har kommit lite utanför familjen nu när man flyttat hemifrån. Men antar att det blir så. Hade tänkt att åka dit idag. Men så mår jag som jag mår, dessutom så jobbar mamma till 4. Så får bli någon annan dag. :)


Jag brukar inte ha problem att sova själv. Visst jag ogillar det som fan, men det funkar. Men igår när jag skulle lägga mig så fick jag bara en sån tomhetskänsla. Inte kul .. :(



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar