måndag 1 mars 2010

Anything but ordinary.

Nej nu är det dax för en uppdatering igen. Var några dagar sen nu ju .. :P
My bad .. ;)

Är nyss hemkommen från jobbet. Har nu jobbat 3 dagar, ska jobba imorgon med och på onsdag. Sen möte på torsdag. Sen tänkte jag vara lite ledig.
På fredag ska jag handla med farmor som vanligt, sen ska jag faktiskt baka tårtor. Nicole blir stora tjejen på lördag och jag fick äran att göra tårtorna .. ;)

Som sagt, möte på torsdag.
Bestämdes idag, Susanne och Camilla vill ha det. Skulle handla lite om hur jag ska jobba i framtiden och skit. Vet inte. Jag är nyfiken och vill veta nu vad det handlar om! Men Susanne sa i alla fall att jag inte ska vara orolig .. :)
Första tanken var: "Nej, vad har jag gjort?"
Så jag har gått runt och tänkt på det hela dagen. Men kan inte komma på att jag inte sköter mitt jobb, att jag gjort något fel. Så handlar nog inte om det .. :P
Fast anställning kanske, eller månadsanställd?
Vet inte, och vågar inte hoppas på något sådant heller ..

Helgen har varit skit bra!
Fredags så var jag, Johanna och Calle på Gekås och Netonnet. Köpte mig ett Hemmabio-system. Och massa mer saker på Gekås. Vi skulle inte köpa så mycket. Men vi kom ut med en överfull vagn. Och Calle tog största delen av den .. ;)
Efter det så lämna vi av Calle. Jag och Johanna åkte till Hajen och handla, även till Systemet.
Senare på eftermiddagen så kom Calle hem till mig. Han koppla in mitt Hemmabio-system (som förresten, blev as bra ljud i!) och satte upp tavlor för mig.
Jenny kom hit sen på en kaffe. Trevligt.
När Jenny åkt. Så börja jag och Calle dricka. Vi skulle ner till stan och ta en öl.
Det slutade med att vi hävde i oss som fan här hemma, och hade skit kul han och jag.
Sen vid .. hm. Vet inte ens vilken tid. Men senare så gick vi ner till stan i alla fall. Och kanon fulla blev vi båda två. Men as kul hade vi.
Så tack Calle för en as bra dag och kväll .. :)

Lördagen spenderade jag bakis, sen jobbade jag kvällen.
Och dubbelpass på söndagen.
Men bra helg var det som fan!


Nu har jag tvättat all min tvätt. Även bäddat rent min säng och tvättat det smutsiga. Gjort detta medans jag jobbat .. :P

Nu ska jag gå ut med Case. Sen laga mig lite mat. Borde göra mat nu, men får ta en runda med henne först för hon är gnällig .. :P


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar