onsdag 3 februari 2010

Cykla + Snö = Inge bra!

Helt slut!
Har ont i hela kroppen, speciellt i svanken, nacken och fötterna.
Nu skulle man ha någon här som kan massera en :O

Jobbat nu förresten, bara 3 timmar men det var tillräckligt.
Imorgon ska jag jobba 07.00 - 14.00. Och jobbarbilarna är upptagna så jag ska cykla.
Snacka om att jag kommer vara slut!

Har jobbat nu 4 dagar i rad, och ska jobba 5 dagar till. Yäääy.

Och min dag har ni ju redan hört om .. :P

Pratar nu med K på msn, han är som sagt trevlig. Potencial (hur det nu stavas?) kanske? :P
Han är lite störd, och har humor. Det är bra. Gillig är han med, säger snälla saker.
Men men, känner han inte än. Får väl se vad det blir. Får ju först lära känna han :)


Nej nu ska jag vara lite mer social med han. Sen sova. Egentligen inte alls trött, uppe i varv efter jobbet men måste lägga mig i tid för att komma upp i tid.

Så .... Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar