måndag 1 februari 2010

Dedikerad till Cissi :)

Cissi är sjuk och har inget att göra, och eftersom min bil är trasig så kan jag inte åka till henne och ta hand om henne ... :( Men lovade henne att uppdatera min blogg iaf ... :)

Woohooo mamma var här innan med mormor och Nicole. Så börja vi prata om Polen, om att jag vill dit. Mormor ska dit i Maj och fira min morbrors 50-års dag. Så jag ska nog med då! :D :D :D :D
Saknar Polen som fan! <3
Pratade med Johanna nu med, och hon ska nog med, om hon kan för skolan :D
Fråga Cissi med, men hon har nog inte råd :(

Ja vad har jag annars gjort idag. Jobbat HELA dagen. Och har även nu färgat håret och imorgon blir det klippning!
Nu ska jag nog se en film och ta mig ett fotbad, mina fötter värker inte lite! :O


Som sagt så är min bil sönder, kopplingscylinder är trasig så kan inte växla. Men underbara pappi har beställt en ny :)

Nu blir det jobb ända till nästa tisdag, så jobb hela helgen. Vill egentligen inte men pengar måste jag ha ... :P



Cissi! Jag tycker synd om dig och hade jag kunnat så hade jag åkt till dig direkt och tagit hand om dig <3





Byebye - Karro.

2 kommentarer: