måndag 8 februari 2010

Long shot.

Waah jag är så sjukt trött. Har jobbat nu 9 dagar, detta är min 9 dag.
Och den började inte bra. Började med att Susanne ringde vid halv 8 och fråga om jag sov. Jag skulle vart på kontoret klockan 7 "/
Aja. Åkte dit i alla fall och hunnit göra allt det jag skulle göra. Nu är är jag hemma igen, ska snart tillbaka och jobba i knappt 2 timmar. Sen är jag ÄNTLIGEN ledig, iaf 1 dag, kanske 2 eller 3. Beroende på om dem ringer in mig.
Seriöst, jag är så trött. Så jag inte har någon matlust. Då är det illa. Har tryckt i mig en macka nu till frukost. Men sugen på det var jag inte. Men får hoppas det blir bättre nu när jag är ledig och får vila upp mig lite :)

Pratar nu med K. varje dag på Msn. Väntar på att han jävla mobil ska komma, så han kan ringa mig. Men den kommer idag eller imorgon. Hoppas den kommer idag :)
Han är så himla söt, och så snäll.
Är bara lite rädd. Är rädd att vi inte alls kommer klicka när vi ses.
Men vi kommer ju så bra överens nu så får hoppas att vi gör det när vi ses med. För tycker om han det gör jag.
Så tänker jag på det med. Kommer ett långdistans förhållande fungera? Visst det är inte så långt, men jag har aldrig haft det innan. Men jag tänker iaf ge det en chans. För han är för bra för att gå miste om. Och skiter det sig så behöver jag iaf inte ångra sen att jag inte gav det en chans .. :)
Han är ju så söööööt :)

Nej nu ska jag ta en cigg och åka tillbaka till jobbet, så jag får denna dagen färdig.


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar