onsdag 10 februari 2010

Äntligen lite ledig.

Usch händer verkligen mycket i Vbg nu.
David är fortfarande försvunnen. Och även om jag inte kände han så gör det ont i mig, med tanke på hans familj. Och med tanke på att han är lika gammal som min bror, det kunde lika gärna vart Tobbo?!
Så jävla hemskt och man tror inte att det kan något sådant här i lilla Varberg.

Nu läste jag också på Facebook. Att en som heter Daniel har dött. Jag kände han inte som tur är.
Men hemskt är det.
Nu så många som dör och försvinner nu. Och jag har haft tur som inte känner någon i min närheten som har dött. Men känns lite som om någon i min närhet kommer att dö. Varför ska jag ha tur att ingen i min närhet ska dö?
Känns lite som om man väntar på att den dagen ska komma "/

Hemma igen nu efter ha haft en trevlig dag med Johanna :)
Började med att åka till lite affärer. Sen vidare till Getterön för att gå en rund vid havet med Case.
Åkte hem sen till mamma för att kolla efter lite skolböcker.
Slutade med att jag tog med mig alla böckerna hem för att nu sälja dem. Vad ska jag ha dem till liksom :P
Fick med mig prinsessan hem med, hon ville sova här.
Vi har varit på Donken med och ätit :)

Sen hemma nu som sagt. Nu ska jag kolla vad alla böckerna kostar nya, sen sätta egna pris på dem.

Ringde K. innan med, men han har nog somnat efter jobbet. Han ringer nog upp om en stund ^^
Han är mysig, och jag vill såååå träffa han! Vilket jag nog kommer att göra nästa helg.
Min lilla Kladdrumpa .. ;)


Byebye - Karro

1 kommentar:

  1. Kladdrumpa?! Va FAN är det! Rumpa med bajs eller? xD Mohahaha! <3

    SvaraRadera