söndag 21 februari 2010

I have to believe in myself.

Usch jag börjar nog att bli sjuk. Näsan den rinner och har en hemsk hosta. Hoppas bara det inte blir värre så jag får ont i halsen eller något. Det orkar jag inte med.
Nu har jag och Case precis varit ute och gått.
Cissi är i Ullared för att ta kort på sin häst Karubii som hon ska sälja.
Så jag passar Case.
Promenaden tog en timme, då gick vi först till Sörse. Och sen vidare till Kurorten. Där gick vi på strandpromenad och gick till Ankaret. Den sträckan var skit kall, då det var precis vid havet .. I alla fall så gick vi sen från Ankaret och upp hem åt mig igen. Så fick Case leka lite i snön här utanför med. :)
Nu ligger hon däckad vid mina fötter och jag försöker värma min rumpa och mina lår. Dem är ihjäl frusna. Haha!
Funderar på att ta mig en kopp te och se någon film, till det att Cissi kommer tillbaka.
Johanna skulle nog komma hit en sväng med.

Har inga andra planer för idag. Söndag ju, och jag är ledig.
Kanske dammsuger sen om jag orkar, men det får bli när Case åkt. Hon hårar ju ändå ner, men det är inte mycket. :)

Igår så jobbade jag ju lite, sen slappa jag resten av dagen.
På kvällen så åkte jag och kidnappa Cissi. Vi åkte till Donken och tog en kaffe med Helmut, eller ja. Han tog cola.
Sen åkte jag och Cissi till Sparbankshallen och sladda som fan. Nu har hon lärt mig hur man gör, men jag har ingen bra krycka .. ^^
Körde hem Cissi, åkte själv hem. Satte på en film, hällde upp ett glas vin och gosa i soffan.
Fast efter halva filmen blev jag rastlös och sugen på att duscha. Så duschade halv 1 på natten och jag hoppas jag inte störde grannarna men det tror jag inte .. :P

Imorgon hade jag tänkt att åka ut till mamma, och ladda ner lite filmer och musik. Så får hoppas att hon är ledig .. :P

Nej te var det jag skulle göra.
Ha det göööttans .. Haha .. ;)



Den gamla känslan bara gror,
Ingenting blir längre som man tror.
Du sjunker in i apati,
När alla går förbi.

När ingen vet, när ingen ser din ensamhet.
När ingen anar vad som sker, när ingen vet.
När ingen håller dig hårt, då är det kallt.
Det är tomt när ingen vet...



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar