fredag 5 februari 2010

Long shot and a long road.

Nu är jag bitter.
Igår skulle jag ringa K vid två, vilket jag gjorde. Kom inte fram.
Så skulle ringa han idag vid två. Vilket jag också gjorde men människan har ingen sändning .. :O
Och min hjärna skapar massa olika skumma versioner till varför han inte svarar, haha ^^

Ska snart åka och jobba, vilket jag verkligen inte har lust med. Ska jobba hela helgen. Men ska iaf ta mig igenom den, sen längta till tisdag. Då är jag äntligen ledig efter ha jobbat 9 dagar i rad! :D

Jag vet nog inte vad jag skulle göra utan musik.
Just nu längtar jag lite till att jag ska cykla till jobbet. Ska sätta på skit hög musik, och cykla av lite frustration.
Tur att jag tänkt att åka hem efter jobbet, för jag är nog inte värst rolig att vara med idag.
Och ska jag jobba kvällen ikväll, 7-16 imorgon och dubbelpass på söndag så måste jag fan lägga mig i tid .. :P
Tur att jag bara jobbar till halv 1 på måndag :)

Kelly Clarkson - Long Shot

It’s a long shot but I say why not?
If I say forget it. I know that I’ll regret it.
It’s a long shot just to beat these odds..
The chance is we won't make it,
But I know if I don't take it, there's no chance.
'Cause you're the best I got.
So take a long shot!




Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar