torsdag 4 februari 2010

Så mycket vill komma ut, men vet inte hur jag ska få ut det.

Usch har haft en jävla tomhetskänsla i magen hela dagen. Vet inte varför, är nog inte min dag idag. Allt känns bara lite pissigt, men ändå inte.
Jag är ju som jag är, ska aldrig klaga på mitt mående, utan är mer "Tänk inte mer på det, det löser sig"
Har nog lärt mig efter alla gånger jag ältat saker fram och tillbaka.
Jag har nog kommit till en sådan period då allt känns lite likgiltligt. Svårt att förklara. Men att jag typ inte orkar bry mig om saker utan tänker bara att det löser sig.
Inte för att jag har några problem eller så, men mitt huvud känns just nu lite bedövat.

Idag har jag jobbat, sjukt jobbigt var det för var tvungen att cykla min runda. Och kan ju säga att det inte är lätt att cykla i denna snön.
Efter jobbet så ringde Cissi. Vi tänkte att vi skulle kolla lite i Second Hand affärerna. Fan inte ofta vi gör det. Men när vi åker dit så visar det sig att dem bara har öppet på onsdag och lördagar. Så blev inget med det.

Blev istället att träffa Björn och fördriva lite tid med han.
Åkte sen hem till mig för lite kaffe. Vi fick då veta att Peter satt på akuten själv. Så vi åkte dit och sällskapa han.
Cissi är fortfarande där, eller nu är dem på Donken. Jag åkte hem tidigare för vi hade Case i bilen, så hon inte skulle frysa så fick hon följa med hem till mig :)

Nu har Tessie, Björn och Fjunis vart här. Trevligt. Dem åkte nyss så nu är det bara Case och jag kvar. Cissi kommer snart för att hämta henne.

Imorgon börjar jag inte jobba förens 16.30 och ska du jobba till 22.00. Och sen jobba resten av helgen. Massa jobb just nu känner jag.
Men iaf, så imorgon på dagen ska jag bara ta det lugnt. Och sova läääänge! NICE!


Jag vill att det ska bli MAJ. Jag vill till Polen, saknar det som fan. Saknar Polszyn Zdroj. Jag vill gå till morfars grav.
Det bästa av allt är att Johanna antagligen ska med <3


Och jag saknar Tobbo och Nicole. Världens bästa syskon <3


Byebye - Karro

2 kommentarer:

  1. Ja, för mig hinner du ju aldrig sakna ;) Hehe. På gott och ont! ;) Hehe. <3

    SvaraRadera
  2. Haha precis. Saknar jag dig så ringer jag och pratar med dig i någon timme .. ;) <3

    SvaraRadera