onsdag 3 februari 2010

Inte lite snö, nej .... ;)

Mysig dag.
Har vart hemma hela dagen, Johanna har sovit här inatt och vi vaknade faktiskt redan vid 9. Duktigt tycker jag, tidigt när man ändå är ledig ju :P
Sen kom Björn så åt vi frukost tillsammans allihop. Mys.
Sen har jag städat lite och även duschat.
Skulle behöva dammsuga lite snabbt men orkar inte nu, får se om jag gör det sen :)

Cissi har vart här med, hon åkte nyss. Hon är sjuker ... :( <3

Nu funderar jag på att se någon film. Ska jobba ikväll. Ett kort pass bara som extra. Ska jobba 19.15 - 22.00..
Jobbiga är bara att behöva gå/cykla till och från jobbet... Inte kul med så mycket snö när man ska ut ju ... :P


Wiihoo i måndags beställde jag en extern hårddisk från Netonnet. Och en dag senare så var den på posten så jag kunde hämta den. Snabbt och bra .... :)
Så nu har jag typ lagt över alla mina filmer, bilder och musik på den. Dels så datorn ska gå lite snabbare och dels för att om datorn skulle gå sönder. Så har jag inte gått miste om allt. :)

Ja vad händer resten av veckan? Jo JOBB. Ska jobba imorgon 7.00 - 14.00, fredag kväll, morgonen på söndag. Dubbelpass på söndag och sen 7.00 - 12.30 på måndag. Sen är jag äntligen ledig tisdag :D
Men tycker ändå att det är skönt att jobba så mycket. Nu på vintern, vad ska man annars göra? :P



Har börjat prata med en trevlig människa på msn. K kallar vi han.
Mycket trevlig måste jag säga :9


Nej om jag skulle se en film, äta lite. Dammsuga och sen är det väl lagom att börja gå mot kontoret ... :P


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar