lördag 30 januari 2010

Lördag och ledig!

Innehållsrik dag idag. Broder sov här inatt så börja dagen med att han väckte mig vid halv 12. Tänkte då att nu får jag fan gå upp, motvilligt var det .. :p
Det första jag gjorde när jag gick upp var att börja städa. Så nu är hela min lägenhet typ klinisk ren .. :) Det är nice!
Åkte sen till Blomsterlandet för att köpa en liten kruka och sen vidare till Pappa.
Pappa skulle fixa min bil lite så medans han gjorde det, så bar jag, Tobbo och Sonja in Pelletspåsar åt farmor och farfar.
Tobbo och jag åkte till min Ann-Marie för att hämta lite grejer. Var meningen att vi bara skulle stanna några minuter men blev lite längre ... :P
Så nu har jag precis kommit hem, har också vart och kört hem Tobbo.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, för ikväll är det fest!
Cissi kommer hit sen med så får jag skjuts av henne :)
VAFAN SKA JAG HA PÅ MIG?!


Nej får sätta igång, massor att göra på väldigt kort tid ... :P

Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar