onsdag 31 mars 2010

Jobbig dag.

Ångest, ångest och lite mer ångest.
Sitter nu och dricker kaffe och är färdig. Känns som om jag ska börja lipa när som helst.
Undra hur det kommer gå på begravningen.
Min första begravning och jag vill bara inte att klockan ska bli 1 ..
Usch tycker det är så jobbigt att behöva säga hejdå till farfar.

Jag vill bara gå och lägga mig under täcket igen och sova bort dagen, men det går icke.
Dessutom så kommer C. hem snart igen och hon har redan skällt på mig en gång idag för jag var seg på att gå.
Hon är underbar C. Jag är glad att jag har henne .. <3

Seriöst, idag är jag ett emotionellt vrak idag.
Nu sitter jag och försöker att inte gråta för att jag tänker på hur bra Cissi är. Haha..

Men mina tankar går också till David Birgersson's familj. Jag är glad att dem hitta honom, tråkigt bara att han inte var levande. Men rått sagt kanske, men bättre att dem överhuvudtaget hitta honom än att han ska vara borta och man inte vet vart han är.
Vila i frid David..

Även ifall jag har massa ångest och pågränsen till att störtlipa när som helst. Så känner jag mig tom.
Jag orkar inte bry mig om något, orkar inte tänka på något...



Nej nu får Cissi komma hem så jag får en kram, så får jag åka till pappa sen.

Kommer bli en jobbig dag, jobbig som fan .. "/


Now you're gone, now you're gone..
There you go, there you go..
Somewhere I can't bring you back.
Now you're gone, now you're gone..
There you go, there you go..
Somewhere you're not coming back.

The day you slipped away,
Was the day I found it won't be the same.
The day you slipped away,
Was the day I found it won't be the same.


I miss you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar