tisdag 23 mars 2010

Ont i magen .. "/

Åååh jag har ont i magen som FAN!
Känns typ som när jag har haft magkatarr, men vafan. Jag har ju inte stressat eller något sådant nu, inte ens jobbat mycket. Iofs ätit väldigt oregelbundet och mycket kaffe. Kanske är det ? "/
Usch, kul är det i alla fall inte.

Jag har i alla fall haft en trevlig kväll.
Jag, Johanna och Cissi har gjort hemmagjorda pizzor och det blev typ som till ett helt kompani ^^ A. var här med och åt med oss. Sen åkte Cissi och Johanna så vi kolla lite på tv och tjöta.

Och nu sitter jag här i sängen och beklagar mig för min mage. Ska snart sova. Ska sova själv för första gången på as länge.
Innan hade jag inget emot att somna själv. Men nu har jag sovit så mycket med Cissi, och även med A. så är ju van vid att sova med någon. Så känns lite konstigt...
Kan bre ut mig i sängen i alla fall .. ;)


Usch insåg innan dag att det är typ bara en vecka kvar till begravningen. Börjar få ångest för det nu.. Usch aldrig varit på begravning. Och det är ju min älskade farfar med. Åååh jag vill inte. Men jag ska klara det, men kommer böla som en lite gris ju.
Jag saknar farfar <3



Nej kolla runt lite nu, sen sova och hoppas på att det onda i magen är borta imorgon.


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar