måndag 15 mars 2010

Bästa dagen på länge ..

Hoho. Jag har haft en as bra dag!
Vakna vid 9.
Försökte väcka Cissi men det gick inte så bra .. Haha jag gjorde vårat kaffe men hon somna ifrån det. Så jag drack kaffe själv och la mig och kolla på "The Day After Tomorrow", det var längesen.
Vid 12 så vakna hon äntligen .. Haha.
Så vi gjorde oss iordning, åkte och hämta upp Johanna.
Så åkte vi till Nyfiket och fika med Veronica och Lucas, Anthony sällskapa oss också .. :)
Efter det så blev det till att lämna av Johanna. Hämta Nicole till dagis och ta en kaffe med mamma och broder. Vi åkte sen vidare till Derome för att hämta lite grejer. Sen hem till mig igen. Greja lite. Åkte sen ut för att handla. Det blev till att vi tog en kort runda på stan med, som blev till en lång runda. Och vi hamna till sist på Donken där vi tog oss en kaffe, vi träffa även Therese och JB där ..
Trevligt.
Så nu är jag hemma efter en jätte mysig dag. Tack tjejer <3


Hoho jag slipper jobba kväll imorgon.
Susanne ringde och fråga om jag inte kunde jobba 7 - 17 istället.
Visst fan kan jag göra det. Jobbar hellre dagen och får ju ändå fler timmar så sätt. Så blir ingen sovmorgon imorgon för mig inte .. :P


En låt jag aldrig kan tröttna på ...

Sum 41 - Pieces


I tried to be perfect, but nothing was worth it..
I don't believe it makes me real.
I thought it'd be easy, but no one believes me.
I meant all the things that I said.



Sova snart. Natti!

Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar