söndag 14 mars 2010

En bra söndag .. :)

Bara för att jag är på topp idag!
Inte för att jag brukar vara sur/ledsen eller deppig särskilt ofta. Men idag känns allt lite extra bra. Jag är nöjd med tillvaron och det gillar vi .. :)

Söndag idag, och jag börjar jobba om en och en halv timme. Hade hellre varit ledig, men men. Man måste jobba ju, ledig imorgon ;)

Cissi är nu inne hos Peter, så jag håller på att fixa med mina kort. Kom på att jag har en massa kort på kameran som jag inte lagt in. Vilket jag har fått tummen ur röven och gjort nu. Så ska lägga in dem på Facebook :)

Helgen har varit bra.

I fredag så var Cissi, jag och Johanna här och laga mat och efterrätt. Sen kolla vi film :)
Igår så var jag och Cissi i Rolfstorp på fest där. Hos någon Pluppas. Vi kände han inte, men en massa andra som var där.
Faktiskt väldigt kul. Även om jag och Cissi var nyktra.
Åkte hem vid kvart i 2 typ, hemma två.
Och då blev det att slänga sig i sängen och värma sig lite.
På kvällen hade jag suttit i uterummet i en timme och tjötat .. Haha så jag var rejält frusen ..
Typ precis när jag nästan somnat, så ringer en människa och väcker mig.. Haha
Men det gjorde inget, det var trevligt.
Cissi somna i alla fall av vårat prat .. Haha :)

Nu ska jag nog göra mig lite mat, måste få något i magen innan jag åker och jobbar.

Imorgon är jag som sagt ledig, då blir det nog att åka en sväng hem till Cissi i Derome. Sen kanske åka om mamma och fika med henne, och busa med syster <3
Annars vet jag inte vad dagen bjuder på, får hoppas på fint väder iaf :)

The Best Is Yet To Come - Hinder.

Go for it, run toward it, dive in head first.
Live life with no regret.
Put your heart out there, don't be scared, you might get hurt.
But it's all worth it in the end.
Cuz the best is yet to come <3



Så sant så. <3


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar