lördag 6 mars 2010

Trött och osocial ...

Please, knock me off my feet and make me feel alive ..

Är hemma ikväll. Har precis vart ute den sista rundan med Case.
Ligger nu och lyssnar på "30 seconds to mars". Det är underbara Cissi som fått mig att lyssna på dem, dem är skit bra ..

Idag har jag städat, vart på kalas och slappat. Har gjort god mat nu till kvällen och kollat på "She's the man". Det är en bra film det .. :)
Och nu är klockan 11 och jag är skit trött.
Men ska nog sitta lite till vid datorn, sen se ett avsnitt av Vänner. Efter det sova.

Upp rätt tidigt imorgon. Ska hämta Sonja halv 12. Så ska vi till farmor och äta middag där. Sen till kyrkan för Gudstjänst och tacksägelse.
Lite jobbigt. Men men ..

På kvällen så är det jobb som gäller, jobbar extra men måste ringa till jobbet imorgon och se vilken tid jag börjar .. Har fan glömt bort det .. :P

Måndag och Tisdag är det jobb 7 - 16 och sen ledig onsdag och torsdag. Förhoppningsvis ;)
Sen jobba fredag och hela helgen. Tror jag jobbar fredag och sen 5 dagar framåt ..

Just det, det har jag ju inte berättat. Hade möte i torsdags. Och jag har fått en tjänst.
Sabine har slutat så ska ta över hennes tjänst. Det börjar den 1 April. Sen tror jag att det blir så att det är en provanställning i 6 månader som en går över till Tillsvidare anställning ..
NICE! :D


Jag känner att jag nu varit lite osocial. Mot "bilgänget" om man säger så.
Men som sagt det har varit massor av jobb, så har inte prioriterat det riktigt ..
Får väl försöka bättra mig. Men det är ju så på vintern. Då blir man mycket tröttare. Och då känner jag att jag hellre sitter hemma och myser än att sitta på Donken i flera timmar .. :P


Det känns bättre allt det med farfar nu. Saknar han det gör jag. Men jag hoppas att han har det bra, och jag kommer alltid att ha bra minnen med han .. <3




No warning sign, no alibi..
We're fading faster than the speed of light.
Took a chance, crashed and burned.
No one will ever, ever learn.

I fell apart, but got back up again.
And then I fell apart, but got back up again..



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar