fredag 19 mars 2010

Vad vore jag utan min musik?

Kent - Berg och Dalvana.
När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för två?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig
då?

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

Håll ut Jag behöver dig


Kent - Kevlarsjäl.
Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min kevlar... själ.



Winnerbäck - Ett Sällsyns Exemplar

kom & var min vän för en sekund
när kvällens första frusna stjärnor vaknar
bli mitt sista halmstrå för en stund
vi som har allt, vi som saknar

jag skänker dig den sista lögn jag har
jag offrar & betalar vad som krävs
när natten är här ska jag lämna allt tillbaks
resterna jag frossat i förgäves


Winnerbäck - Min Helande Tröst.

vi reste till Kraków
till en stad som ville klara sig själv
och som rest sig ur sin sorg
till nyrika gators och ansatta torg

kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst


Coma - Pasazer
Wtedy stan na najwyzszej z gor
I polknij wiatr bys wykrzyczec mogl

Ja tancze, a niebo, niebo gra
Ja spiewam prze-niebieski czas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar