onsdag 17 mars 2010

Hurricane.

Om jag är ledig den 20 Juni så ska jag lätt på Pier Pressure, dem banden som dem har hittills är skit bra ju! :)

Sitter i soffan nu och kollar på SATC med Cissi.
Skulle sova en stund för jag är så trött, men så när jag typ precis somnat så ringer Veronica och väcker mig .. Haha snällt ;)

Var uppe vid 20 över 7 idag, åkte hem och gav Cissi kaffe på sängen. Sen bar det av till Fbg för att hon skulle till läkaren.
Nu har vi vart hemma ett tag. Har hunnit dammsuga lägen heten och Cissi har rensat balkongen från snön .. ;)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag är ledig idag iaf. Ska laga lite mat sen, kyckling-gryta med curry blir det nog .. :)

Åååh jag är tröööött!
Eller så är det bara så att jag har torra linser bara för att jag sov med dem inatt "/ ..
Cissi kom nu med en Brownie's så ska äta den sen hoppa i duschen så jag vaknar .. :)



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar