fredag 2 april 2010

Ta aldrig något för givet ..

Begravningen gick bra. Den var sjuk jobbig men det gick bra och den var fin.
Satt hela begravningen och lipade, och jag hatar att gråta inför folk.
Men det mest skumma var när jag skulle åka till farmor innan begravningen ..
Hela vägen ut till Rolfstorp så satt jag och grät och blev bara argare och argare.
Vet inte vad jag var arg på, men blev fan bara argare.
Var arg på allt och alla, alla som är dumma i huvudet. Så jävla arg jag var. Hade någon vart med mig då, eller hört av sig till mig så hade jag säkert bett den personen dra åt helvete .. Hmm..

Men iaf, begravningen gick bra och jag hoppas Farfar har det bra.
Men jag saknar han <3

På kvällen var jag helt slut. I både huvud och kropp.
Men så finns det en söt människa som märkte att jag var depp och på dåligt humör. Så han erbjöd sig att laga mat. Så blev rena lyx middagen som var jätte god och en film .. Tur att man har underbara människor omkring sig som kan få en på bättre humör <3

Gårdagen blev det att jobba och göra lite ärenden. Sen börja jag och Cissi göra oss iordning oss för Torsdags-klubben .. Johanna kom sen med .. :)

As kul hade vi hela kvällen! Blev inte mycket dans, men träffade många som jag inte träffat på länge och satt bara och tjöta med folk. Hur trevligt som helst :)
Längesen jag hade så kul på krogen, och kul att dem har fått upp uteserveringarna .. :)


Idag har jag vart hos pappa på middag, så var Jenny, Jerry och Alexander där.
Jätte mysigt och fan vad Alexander har växt, jätte längesen jag träffa han.
Sen har jag handlat och grejat här hemma. Faktiskt inte varit bakis, det gillar vi! :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Johanna ska komma in sen iaf så kommer Cissi med .. Så något hittar vi väl på .. :)


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar