torsdag 4 mars 2010

Nästan helt ledig .. :P

Sitter i telefon med Cissi nu. Vi har "bara" pratat i en timme.

Chefen ringde mig idag och väckte mig. Hon fick veta att jag låg och sov, hennes kommentar var "Men Karro, upp och hoppa, solen skiner ute" Haha.
Jag gick faktiskt upp när hon ringt. Har ätit frukost nu. Ska snart hoppa in i duschen.

Sen blir det möte på jobbet. Det är mina ända planer idag. Ska hjälpa Bella med en sak också. Kanske man ska åka till Veronica sen och gosa med magen? :P

Haha precis nu skrev hon till mig på FB med ..

Skulle egentligen på bio med Johanna och så Alice i Underlandet. Men så kan inte hon, fast vi bestämt. Hm.
Får se om jag ser den med någon annan eller om jag gör något annat.
Orkar iaf inte sitta hemma.
Orkar inte sitta hemma själv, för då kommer tankarna. Vill helst slippa tänka på farfar för det är så jobbigt. Usch.
Så då sysselsättar jag mig istället.



Det är nu jag behöver mina vänner som mest... <3

1 kommentar: