måndag 29 mars 2010

....

Usch trött som fan idag, sov så oroligt inatt för var så rädd att försova mig eftersom det är sommartid nu.
Inte kul när man kommer till kontoret och det står att klockan är 6 .. Det gör ju inte direkt att man blir piggare .. :P

Helgen har varit bra, fredagen skulle vi ta det lugnt. Vi beställde en pizza och kolla film .. Men efter filmen så blev vi rastlösa så drog istället till krogen och kolla läget, och dansa rumpan av oss. Haha alla 3 nyktra, alltså jag, Cissi och Johanna då .. :)

Lördagen så blev det en vända på stan med Johanna men hittade typ inget. Och på kvällen var det dubbel 25-årsfest för Juggen och Micke. Trevligt som fan var det .. :)

Söndagen blev det att baka en massa till begravningen. Sen en sväng med Johanna på stan, även en liten promenad. Kvällen ägnade jag åt att kolla på film och mysa med A. Mer orkade jag fan inte göra .. :P

Idag har jag jobbat hela dagen som sagt. Även bakat det sista.
Nu sitter jag i soffan och kollar runt lite, kollar när Cissi dammsuger och får damp på sin Handsfree. Haha .. :P



Jag vill, men vågar inte hoppas på för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar