torsdag 18 mars 2010

Trött, trött och lite mer trött .. :P

Uscha jag är trött som fan. Eller det var värre innan.
Jobbade idag 7 - 14, det passet innan rasten var värst. Fyfan vad trött jag var. Men piggna till lite sen.
Sen när jag slutat så åkte jag hem och somna typ i 10 minuter i soffan, sen ringde pappa och väckte mig.. Så åkte och mötte han så fick han tanka min bil för jag kört farmor så mycket.
Så nu sitter jag här, har druckit kaffe. Det ända jobbiga är att linserna är torra eller något, för ögonen är trötta .. :P
Får väl droppa i lite goja i dem, haha ;)

Hoho glad jag blev på jobbet innan.
För det första så slipper jag jobba söndag morgon, så börjar inte förens klockan halv 6 på söndag. Alltså har jag ett liv på lördag kväll .. ;)
För det andra så kommer jag få två löner i April.
Den första är lönen för timvikarie eller så, den andra är för att jag börjar på provanställning nu den 1 April så kommer få månadslön på det med .. ;)
NICE!

Ja vad ska man göra ikväll, det vet jag inte ..
Får väl hitta på något, börjar inte jobba förens 17 imorgon. Ska dock handla med farmor klockan 1, men men ^^


Nej ska i alla fall byta lite kläder .. :P


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar