torsdag 25 mars 2010

Sometimes I freak myself out.

Åh mitt huvud är konstigt idag. Låg på golvet innan och löste korsord, och nu känns det som om jag har allt blod i den .. Haha ^^
Men jag klarade ett helt korsord innan, helt SJÄLV. Det är fan inte ofta jag gör det ..
Jag och Cissi brukar klara att lösa ett tillsammans, men ingen av oss klarar att lösa ett helt på egen hand.
Vi kompenserar varandra bra .. ;)

Idag har vart en mysig dag som fan!

Vakna först vid 9, tänkte gå upp men så somna jag om. Och vakna sen vid 10.
Åkte hem, och då var Cissi redan vaken och kaffet var klart .. Nice!

Vi åkte och handla med farmor, och tjöta lite med pappa.
Så köpte vi med oss fika, åkte till fästningen. Och fikade där med Lucas och Veronica.
Sen kom massa andra, som Kaxxen, Bumbi, Berntsson, Therese, Elin, Karlberg och fler.
Mysigt, så vi fastnade där i flera timmar..

Men nu är jag hemma i alla fall. Johanna följde med hem, så har varit lite med henne. Men nu åkte hon med, så är ensam hemma med Case.
Cissi kommer väl snart också.


Vad man ska göra ikväll vet jag inte, vet i alla fall att jag måste lägga mig i tid. Imorgon är det jobb 7 - 16..
Sen kanske Gekås med mamma och min bror. Tobbo ska köpa kostym, och jag måste ha någon blus och kofta för att ha till begravningen.

Usch börjar få ångest som fan för det. Usch min första begravning.
Jag vill verkligen inte gå, men gör det för att säga hejdå till Farfar.
Som tur är så har jag mamma med mig, men jag kommer gråta. Bara den hemska tanken att jag aldrig kommer få träffa Farfar igen, den skrämmer mig och jag försöker verkligen inte att tänka på det .. Men på begravningen, allt kommer bli så verkligt .. "/


To walk within the lines -
Would make my life so boring..
I want to know that,
I Have been to the extreme.
So knock me off my feet.
Come on now, give it to me.
Anything to make me feel alive..

I'd rather be anything but ordinary please..



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar