tisdag 19 oktober 2010

Tokigheter.

Jaa, jag har ju mina livsfunderingar. Hade jag kännat pengar på allt det jag tänker, så hade jag fan vart miljonär!

Var ute på promenad nyss, och blött blev jag. Regna inte när jag gick ut, började regna sen. Men vafan, sket i det. Gick och hälsade på Therese en snabbis, sen promenera jag hem. Blev nog närmare en timme. Gott var det :)

Så nu när jag var ute och gick så tänkte jag på det att man kämpar så mycket varje dag.
Man går upp, jobbar, städar, är social, gör mat och gud vet vad man gör. Man ska kämpa, så är det. Men ibland så undrar jag. Vad är det man kämpar för?
Eller vad är det jag kämpar för?

Det är lite frustrerande när jag inte vet vad jag vill med mitt liv. I alla fall inte yrkesmässigt. Ingen aning vad jag vill plugga till. Visst, behöver inte bestämma det nu, men hade faktiskt vart ganska skönt att ha en aning i alla fall..


Åååh jag vill bara åka till Norrland nu och krama ihjäl Bella.
För det första så har jag inte träffat henne på hur länge som helst. Kommer inte ens ihåg när det var hon flyttade dit, men det var i alla fall innan sommaren.
Och nu är hennes pappa sjuk. Älskade Stefan är sjuk. Han är så sjukt goo!
Jag tycker om honom, han som alltid kallat mig för sin flickvän ^^ (Det är bara Bella som fattar det där :P)
Han måste bli bättre! Men jag vill bara åka dit och stötta Bella. Och jag saknar henne <3


Jag saknar min Kombo med, visst henne har inte långt bort. Men idag så saknar jag henne! <3
Hon skrev så fint om mig på sin blogg igår, och när jag läste det imorse så börja jag nästan gråta. ^^ <3


Jag måste ju säga det att jag ändå älskar att ha egen tid. Det var skönt nu att gå ut och gå själv, bara rensa tankarna :)


Och nu ska jag se en skräckfilm helt själv, tända ljus och bädda ner mig i soffan med ett glas vin .. :)
Igår var en mysig kväll, men idag blir det skräckfilm själv. Så vi får se hur detta går.. ;)


Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar