torsdag 14 oktober 2010

Ledig och hur slö som helst.

Sitter just nu och väntar på att Emma ska höra av sig.
Hela dagen har det känts som om jag ska jobba, men så kommer jag på mig själv att neej, jag är ju hel ledig idag. :)

Usch vaknade kvart i 12 idag. Förstår inte hur jag kan sova så länge, la mig ändå vid 12 igår, alltså har jag sovit 12 timmar. Lite för mycket känner jag. Får nog börja sätta klockan även när jag är ledig.

Men idag har jag i alla fall vart i lite affärer med Josse, även har vi hälsat på min farmor. Hon är bättre nu, mycket piggare och pappa sa till och med igår att hon hade gått med rollatorn igår. :)
Vi åkte hem till mig sen, så blev det varma mackor och kaffe.
Nu har hon åkt för att jobba, och jag väntar som sagt på Emma.
Vi ska åka och träna, och efter träningen blir det att basta. Ska bli riktigt skönt.
Känner mig inte på topp idag, vet inte vad det är.
Kroppen är slö, huvudet är slött och känner mig faktiskt lite depp men vet inte varför "/ ..

Såhär står det på min horoskop idag:

Du kan tycka att det är skönt att vara ensam idag, du behöver inte visa hänsyn till någon annan. Men samtidigt kan du sakna sällskap en aning.


Stämmer ganska så bra faktiskt.


Just det ja! Jag har äntligen fått ringt min hyresvärd och frågat om mitt Hyreskontrakt. Så nu ska ha skicka ett till mig! ÄNTLIGEN, jag har bara bott här i ett år snart.


Nehee, nu ska jag ringa min älskade Kombo innan träningen. :)


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar