måndag 11 oktober 2010

Ointressant fakta kanske, men ganska kul att skriva ner ^^

Jag kom på att jag har ingen aning om vilka som läser min blogg.
Ingen kommenterar för den heller, det gillar vi inte.
Men jag skriver för att det är ganska kul, när man har tråkigt och sen kan inte Cissi klaga på mig. Förresten, kan jag börja klaga på henne nu, för hon uppdaterar ALDRIG sin blogg.

Så FY Cissi ;)

Nej men jag fundera lite innan och tänkte att det kan vara lite kul att skriva om sig själv.
För det kan ju faktiskt finns några här som läser som inte känner mig så bra.

Så här kommer lite om mig, saker du kanske redan vet. Och både positiva och negativa egenskaper om mig.


- Född i Polen, kom hit när jag var 6 månader. Så talar flytande polska.
- Har en bror och syster, båda småsyskon. 19 och 5 år gamla.
- Skilda föräldrar, pappa och hans sambo har jag i Rolfstorp. Mamma och hennes man har jag i Tofta. Och båda mina pappor heter Jörgen ^^
- Har 4 tatueringar.
- Även 4 piercingar.
- Bor själv i en etta.
- Har haft ett förhållande på nästan 3 år, var änven Sambo, men som ni kanske förstår så sket det sig.
- Allätare när det gäller musik. Men mest är det väl EDM jag lyssnar på.
- Positiv är jag, försöker alltid se det positiva i saker.
- Kanske lite naiv, och drömmer mig ofta bort. ^^
- Är ganska bra på att få folk på bättre humör.
- En bra vän, enligt mina vänner iaf ^^
- Jobbar 87 % på Hembo, fick precis Tillsvidareanställning.
- Ganska tjötig ^^
- Min allra bästa vän är Cissi, skulle nog inte klara mig utan den tokfian <3


Jaa jävlar vad man kan komma på mycket att skriva ^^
Men det var lite iaf, något ni säkert visst och något ni kanske inte hade en aning om.


Nu ska jag äta (inte för att jag är hungrig just nu, men måste äta innan jobbet).

Och jag kan ju säga det med att jag är helt skakig i amrarna och händer idag. Var på gymmet innan, och fyfan vad jag körde slut på mig. Kändes inte så då, men nu känner jag fan det. ^^



Ha en bra dag alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar