fredag 8 oktober 2010

Fredag, och livet är bra! :D

Freeedag idag, hade vart gladare för det i fall det inte var så att jag blev inbeodrad på söndag. Så ska jobba 7 - 13.15 och fy fan vad jag inte vill det!
Jag som hade planer med Cissi! :(

Men men, det är bara att bita i det sura äpplet. Jag tänker då iaf inte låta det förstöra min helg. Det är en sak som är säker. Skitsamma om jag sover lite imorgon natt, kan ju gå och lägga mig sen när jag slutat. :)

Livet just nu känns bra som fan, trots att hösten är på väg. Visst det kan vända snabbt som en pannkaka men just nu njuter jag av tillvaron! :)


Jag är peppad som fan just nu för Majeatiq 12, fan vad kul det ska bli. Vill åka nu!
men "bara " en månad kvar.

Idag är det firma fest som gäller. Sitter just nu och väntar på Josse. Vi ska åka till Bongo där det är bowling och mat som gäller. Ska bli riktigt trevligt, jag gillar mitt jobb och det beror nog på alla bra jobbar kompisar.


Oooh nu ringde hon, så nu bär det iväg. Blev ett kort inlägg, men kommer nog mer i helgen .. ;)




Pussss på er! :)



If Perfect is what you are searcing.. Just stay the same.
Just the way you are. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar