onsdag 13 oktober 2010

En riktigt rolig dag! :D

Jävlar vad trött jag blev nu när jag satte mig i soffan. Lite tråkigt att man jobbar så mycket och när man väl få vara ledig så är man apatrött! :(

Men jag har i alla fall haft en as bra dag!

Jobb först 7 - 12.
Sen hem fort och byta om och sen hämta Therese så åkte vi till Gbg.
Blev en riktigt lyckad dag. Med lunch på Nordstan, shopping, oplanerad sightseeing (vi fick se Hisingen iaf^^), Ikeashopping och en massa skratt! :D <3
Det var riktigt trevligt och jag är nöjd med mina inköp!

Blev två kjolar på Shock.
Ett par knästrumpor på Gina
Foundation på Kicks
Och lite små skit på Ikea. :)

Så när jag kom hem så kom Josse hit på en snabb kaffe, nu har även Cornelia vart här på besök.
Så jag är verkligen nöjd med min dag. :)

Imorgon är jag ledig, så blir att ta det lite lugnt där på morgonen. Sen måste jag till optikern och köpa linsvätska, funderar på att åka till typ Jysk och dem affärerna där. Så måste jag till farmor med och hälsa på henne, och så hon får sin Allers. :)
På kvällen blir det träning och bastning med Emma, myyys! :)
Nu ringde Josse med. Så blir antingen promenad eller kaffe med henne. ^^
Fullspäckad dag trots att jag är ledig .. :P


Ååh jag börjar bli nervös! Lite roligt att jag reeedan är det.
Ni fattar inte vad jag snackar om, jag vet. Men det är lika bra det. ;)


Jag har kommit på att jag talar nog i gåtor ibland. Menmen, så kan det vara ^^
Jag har aldrig påstått att jag är normal, och jag älskar att inte vara det heller!


Ååh jag gillar min nya soffa. Har gosat ner mig i den nu, lyssnar på musik och snackar med lite folk. Livet är bra gott ibland! :)

Nehee kan ju inte skriva hur mycket som helst, då orkar nu ju inte läsa..



Såå..


Puss på er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar