söndag 3 oktober 2010

Lääängesen!

Lääängesen!
Nu var det längesen, och Cissi kommer bli jätte glad för att jag uppdaterar bloggen. :P

Jahaa, födelsedag häromdagen. 21 år, fan känns som om jag fyllde 20 igår.

Massa grattis har jag fått, och det tackar jag för. Även presenter.
Har underbart bra vänner, och alla är verkligen jätte söta. :) <3

Men det är lite sjukt.
Även om jag fått huuur mycket uppmärksamhet som helst denna veckan.
Så just nu känner jag mig som den ensamaste människan på denna jord, och jag hatar den känslan!
För jag är ju inte ensam, nej det är jag inte.
Men jag vill bara ha en kram, (och inte av vem som helst ^^) och få höra att jag inte är det.

Men men, jag har iaf söta vänner. Dem bästa av alla! <3


Jag har börjat träna nu, och faktiskt så tycker jag det är kul.
Gör det för att jag ska piggna till och inte vara så trött hela tiden.
Har börjat på Friskis och Svettis. Och kan rekommendera det gymmet. Jätte bra och jätte goa människor.


I veckan så hade jag min sista dag som Provanställd. Från och med i fredags så är jag Tillsvidareanställd på 87 %



Åååh ! Jag blev så rörd när jag fyllde år.
Kom till en tant, och hon bara "Är det idag du fyller år?"
Ja visst det gör jag. Och tanten ger mig kakor som hon har bakat till mig, för jag fyller år.
Så himla gulligt, och det är det som gör att man gillar sitt jobb. :)



Måste säga det.
Cecilia Fors. Vad skulle jag göra utan henne ?!?!
Världens underbaraste vän, och älskar henne TOK mycket!
Kombo for life <3



See ya! - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar