tisdag 5 oktober 2010

Tisdagar är meningslösa, men denna har varit helt okej.

Har precis kollat på "Get him to the Greek".
Helt okej film, men lite skum. Kanske lite överdriven? Inte den bästa jag sett iaf, men helt okej.

Nu sitter jag och kollar lite horoskop, sådant är kul tycker jag.
Jag är våg och detta står det om mig:


"Den som är född i Vågens tecken trivs i glada och festliga sammanhang. En social, utåtriktad natur med god förmåga att knyta kontakter. I relationer och samarbete är Vågen diplomatisk och hänsynsfull, rättvis och välmenande. Vågen är mån om att göra ett gott intryck och är svag för smicker. Uppmuntran och gemenskap är viktigt för denna tillmötesgående, charmiga karaktär.

Skönhetsplaneten Venus styr över tecknet. Vågen har en dragning till festligheter av olika slag, glitter och nöjen. En livsnjutare med ett glatt sällskapsliv. Vågen är angelägen om att det ska väga jämnt i vågskålarna, inget får bli fel, å ena sidan men å andra sidan. Ambivalens och ibland dubbla budskap hör till bilden. Vågen kan ha svårt för att fatta beslut och är angelägen om att inte trampa andra på tårna.

Smidighet och anpassningsförmåga finns i stora mått. Vågen är lättsam, humoristisk och underhållande, men blir lätt rastlös och uttråkad av den grå vardagen. Vågen har gott om list och taktik, och inga svårigheter med att linda andra runt sitt finger. En flexibel natur med glimten i ögat!"



Sen har jag kollat vilka andra stjärntecken jag passar ihop med. Och har kopierat en av dem, ni behöver inte få vilket det är. Men jag gillar vad dem har att säga, så kan man ju bara att det är sant. ;)



"När en Våg och en **** träffas kan de ha funnit paradiset, detta är minst sagt en harmonisk kombination. De tenderar att ha ett speciellt band och förståelse för varandra. **** är i konstant sökande efter visdom. Vågen har sinne för konst och skönhet, detta gör den till en stimulerande kompanjon till ****. Förhållandet känns alltid nytt då de lyckas hålla allting spännande och deras naturliga förståelse för varandra skapar samhörighet från första början. Tillsammans kommer de nå nya höjder.

Det bästa med relationen är deras gemensamma intresse för kunskap och båda vill tillvarata intellektet. De är mycket välmatchade och kommer att gå långt tillsammans, både emotionellt och geografiskt."




Låter inte så tokigt va? :)


Nehe, och idag har jag jobbat hela dagen. Åkte sen hem till mamma. Så städade jag och Nicole min bil, vi tvätta den också. Riktigt duktiga var vi. :)
Sen iväg och handla, göra kvällsmat och sett film.
Riktigt mysig kvällsmat.
Färskt bröd från Kvantum (Tomat och Oliv bröd, såååå gott!) och till det Risgrynsgröt.
Riktigt gott!


Nu ska jag diska, greja och sen lägga mig. Jobb hela dagen imorgon igen.



And when you smile, the whole world stops
and stares for a while.
Cause you're amazing just the way you are. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar