söndag 3 oktober 2010

Söndag, en ganska meningslös dag.

Söndag och helgen är över.
Inte så bakis idag, mest slö.
Somna i soffan innan men Therese ringde och väckte mig för en stund sen. :P

Idag blir det inte gjrot mycket, skulle egentligen träna Core med Emma och Sophie. Men nu är Sophie bakis och Emma var tvungen att hoppa in och jobba.

Så ska ta mig en promenad ner till Hemmakväll sen och lämna tillbaka mina filmer, så kommer jag ut lite iaf.

Hade fest igår, det var trevligt. Satte upp med Juggen och Yvonne till 3 inatt och tjötade.


Åh du har fastnat i mina tankar och jag saknar dig. Lite sjukt faktiskt eftersom jag inte känner dig så bra. Men har man hörts av varje dag i typ 2 veckor, så blir det ju lite tomt. :P
Du är söt <3


Denna veckan är det jobb som gäller. På fredag blir det firmafest också. Ska bli roligt!


Nehee om jag skulle rycka upp mig och pallra mig ner till stan. Jag börjar bli hungrig. :P


Pusss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar