söndag 31 oktober 2010

Alldelse för lite sömn.

Nu börjar jag få lite huvudvärk för jag sovit alldelse för lite.
Har jobbat varje dag sen i måndags, alltså är detta min 7 dag i rad. Och jag har bara haft långa dagar, och idag har jag dubbelpass.
Så nu har jag jobbat färdigt första passet, och nästa pass börjar igen klockan 17.

Men trots att jag jobbat så har jag haft en jätte bra helg! :)
Fredags blev det massa mys med en riktigt bra människa, vilket vi gillar. :)
Och igår blev det 2 Halloween fester.
Jag tänkte inte klä ut mig, men fick bli utklädnad ändå. Och eftersom jag inte orka lägga upp pengar på det, så blev det Hiphopare. En del såg i alla fall att jag var det.
Mycket trevligt, och var faktiskt hemma i tid. Men det var fan jobbigare att gå upp idag än igår. Hm, kan vara för jag inte sov något igår natt. Och inatt har jag sovit, och nu när jag väl sovit så sov jag inte tillräckligt.
Så tänkte faktiskt i alla fall sova en stund idag innan jag ska jobba igen, och imorgon har jag ju faktiskt sovmorgon. :)

3 jobbdagar kvar. Kväll imorgon, och 2 långa pass tisdag, onsdag.
Men sen är jag faktiskt ledig i 4 hela dagar!
Och på lördag bär det av till Norrköping, och jag är sjukt taggad! :)



When you smile, the whole world stops and stares for a while.
At least, I do.. :)



- Karouchka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar