söndag 10 oktober 2010

En mysig söndaaaag! :)

Det var roligt i fredags på bowlingen och middagen med jobbet.
Bowlingen gick väl kanske inte så bra, men fick till några strike iaf!
maten var jätte god och vi hade jätte trevligt! :)
Efter bowlingen så drog jag och Josse bort till hennes kompis Emelie. Trevligt var det där med, massa tjöt. Som det brukar vara med tjejer och alkohol kombinerat. :P
Både Josse och Emelie ville dra till krogen, vilket dem gjort men jag sket i det. Var inte alls sugen och varför dra till krogen när man redan haft en trevlig kväll, brukar oftast vara ganska tråkigt på krogen.

Igår så blev det kaffe på dagen hos Josse. Sen hem en sväng till mamma på kvällen där det var middag för Jörgen som fyller 40 år idag. Grattis igen till han! :) <3
Efter det så åkte jag och hämta Cissi, Gustaf och Dodo. Så blev det till att bowla igen. Det var roligt! Och träffade massa känningar. :)
Första omgången så vann Dodo, jag och Gustaf som delad trea. ^^
Men andra omgången. Då vann fan jag! Och jag var den ENDA som fick en strike! :D
Blev mat sen på Akropolis för dem, sen en sväng på Krogen. Inget roligt där så åkte hem.
Var ju ändå inbeodrad på jobbet idag mellan 7 - 13 så tänkte att jag får lägga mig i hyffsad tid.
Men kunde jag somna?!
NEJ!
Låg vaken till 05.00, första klockan ringde 05,30, gick upp 06,00. Tror ni jag var trött eller?

Så efter jobbet så lag jag mig och sov i nästan 3 timmar. ^^
Efter det blev det promenad med Josse, och även Donken. Dum kombination men vi sa att det var första och sista gången ;)

Nu har jag precis kommit hem efter ha kollat på 2 filmer tillsammans med Cissi, Dodo, Gustaf, Matte och Nisse som var med en stund. Skumma men helt okej filmer.

Så kortfattat så är jag NÖJD med min helg!



I veckan som kommer så gäller detta:
Måndag: Träning + Jobb 16,30-22,00.
Tisdag: Jobb 07,00-17,00.
Onsdag: Jobb 07,00-12,00 + Gbg med Therese för att kolla kläder <3
Torsdag: LEDIG och inga planer än, eller jo, gymmet.
Fredag: Jobb 07,00-16,00.
Lördag: Jobb 07,00-10,30 + 17,00-22,00
Söndag: Jobb 07,00-12,30.


Sorgligt så mycket jobb det är denna veckan. Men kan se det så att tiden går fort när man jobbar, och det betyder att tiden går fortare till det att vi ska till Norrköping. FAN vad taggad jag är!

Men nu vet ni ungefär hur min vecka ser ut, för den som vill veta.



Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova, så jag orkar träna imorgon! :)




Natti alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar