torsdag 21 januari 2010

Ny blogg

Ny blogg igen.
Men kände att den andra var så svår att använda och tråkig så bestämde mig för att byta, så denna håller förhoppningsvis ett tag och hoppas på att jag uppdaterar den oftare .. ;)

Är hemma hos Cissi nu. Hon sitter och pratar i telefon och jag försöker få bloggen lite mer personlig men hon ska nog få hjälpa mig lite ..

Har i alla fall jobbat det, dock bara 7.00 - 12.30.. Blev till att åka hem och greja och göra mig iordning, fick även träffat pappa så han tanka min bil.


Trött som fan den senaste tiden, vet inte vad det är. Kanske för jag haft magkatarr (inte kul!) eller så för att det mörkt osv. Hoppas iaf det blir bättre snart.
Ledig imorgon iaf, sen jobb 4 dagar i rad till på tisdag.
Onsdag har jag ledigt och då blir det betala räkningar och även åka till Gekås!


Nej nu ska jag försöka fixa till bloggen! :)


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar