torsdag 21 januari 2010

Hold on.

Nyss hemkommen från en trevlig, slapp men mysig dag som fan hos Cissi ..
Vi har mest typ suttit vid våra datorer, kollat tv och tjötat. Det var NICE som fan. Liksom att bara finnas till. Sånt gillar vi!
Vi fick även kollat på "Min stora grekiska semester", den börja lite konstigt för vi trodde ju att det var fortsättningen på förra filmen. Men det var det inte. Men den var bra i alla fall, det är huvudsaken. :)
Så tack Cissi för en super bra dag/kväll! :) <3


Som vanligt när jag kör bil så tänker jag alldelse för mycket. Lyssnade på massa gammal musik när jag körde hem. Och en sak som jag tänkt på i princip hela dagen, det är hur ont det gör att Andreas typ "glömt" mig. Eller glömt mig har han väl inte gjort, men känns som det. Känns som om han har ersatt mig och allt det vi hade, att det inte betyder något. Jag vet att jag har helt fel, men det är ändå så sjukt jobbigt.
Han har varit i mitt liv i 5 år, vi har nästan pratat varje dag i 5 år, så det är en jävla omställning det här.
Jag vet att han inte är värd mig och hade han kommit idag och velat ha tillbaka mig, så faktiskt rätt tveksamt till att jag hade tagit tillbaka honom. För jag vet innerst inne att hur bra än det är i början så kommer det bli samma gamla vanliga visa, och så vill jag inte ha det.

Så nu ska jag försöka fokusera på framtiden.

Tänkt mycket på det med Au Pair med. Tror jag väntar med det. Just nu har jag det bra här, och känner att jag får skaffa en stabil miljö för mig, innan jag åker iväg någonstans. Och hade varit alldelse för jobbigt att vara borta från Nicole så länge.


Calle och jag diskuterade en sak i helgen. Vi diskutera detta med Andreas. Han sa det att om det inte var Andreas som jag träffade först och blev kär i så hade allt inte blivit som det blivit.
Vet inte riktigt vad han ville komma med det.
Men så klart det inte hade blivit som det blivit. Men om jag nu inte träffat Andreas först, hur hade jag varit som person idag och hur hade mitt liv sett ut?
Det är en riktig tankeställare .. ;)

Jag trivs med den jag är iaf, och det hoppas jag att andra gör också! :)


Nu ska jag snart sova. Ledig imorgon, ska bli gott. Sen är det jobb 4 dagar i rad.
Så imorgon blir det att städa lite här hemma, handla med farmor klockan 14 och försöka klämma in en fika med Veronica under dagen och även umgås lite med familjen. Mamma fråga häromdagen om jag vill komma hem och baka pizza med dem. Så ska ringa henne imorgon och se hur det blir med det .. ;)
Och det är jobb hela helgen så hitta på något speciellt blir det nog inte.


Sova nu, Natti! - Karro

1 kommentar: