fredag 22 januari 2010

Fredagsmys? :P

Fredag igen, och helgen har inget roligt att bjuda på.
Vi kan börja med idag, idag var ju så duktig att istället för att äta frukost direkt när jag vakna så började jag med att städa!
Jag plockade undan allting, diska, dammsög.
Fick även ringt ICA banken och avslutade det gemensamma kontot som han och jag hade. Så kommer få ett eget kort hemskickat :)
Johanna pallra sig hit sen och jag slängde mig i duschen. Slängde i mig lite frukost och jag och Johanna åkte till farmor och farfar för att ta en kopp kaffe med dem och även handla dem.
Och nu är jag hemma igen, Johanna är här med men hon våldgästar min dusch just nu .. ;)
Ska göra lite varma mackor till oss så vi får oss lite mat i magen.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ska iaf köra Johanna sen till Sandra sen ska jag nog åka till Donken och ta en kaffe. Har folk inget att erbjuda ikväll att göra så åker jag faktiskt om DC, köper med mig en pizza och har en myskväll hemma med mig själv :)

Imorgon är det jobb som gäller, 07.15 - 16.00 och samma sak på söndag med 07.00 - 16.00
Så blir ingen vidare rolig helg för mig.
Måndag och tisdag är det också jobb. Men på onsdag är jag ledig och då tänkte jag kidnappa Veronica och Lucas och dra till Gekås! :)


Nej nu är Johanna färdig i duschen så får göra dem varma mackorna nu ju!

Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar