måndag 25 januari 2010

Innehållsrik dag .. :P

Jag tycker jag är väldigt duktig faktiskt, uppdaterar min blogg ofta nu ju!

Kan ju säga att jag är helt slut idag med.
Började dagen med att jobba och slutade 13.15.
Då bar det av till pappi, han skulle kolla lite på min bil. Så nu är framlampan fixad, fläktarna är fixade med en tillfällig lösning.
Skulle ha fixat backspegeln med, byta bara spegeln eftersom den var spruken. Men hela backspegeln var sönder så måste vänta till pappa har fått tag i en ny .. :(

Men efter det så lånade jag lite pengar av mamma och åkte till Jysk. Där fick jag köpt mig en byrå som jag ska ha i hallen. Velat köpa en jätte länge och nu är det gjort :D

Och ingen kunde hjälpa mig att få upp den så jag släpa fan upp det tunga aset helt själv. Vem fan har sagt att man behöver en karl? ;)

Så nu har jag ätit, och kollat ett Vänner avsnitt.

Ska nu sätta på en film, ta på mig slappekläder och sätta mig och bygga ihop byrån.
Kommer bli skit bra!

Ha en underbar kväll!
Uppdaterar kanske igen ikväll, vet man aldrig ;) Annars blir det efter jobbet imorgon, jobbar då 7 - 16. Sen äntligen en dag ledigt! :D

Byebye - Karro

1 kommentar: