lördag 23 januari 2010

Arg? Ja, en aning.

Hemma från jobbet, så otroligt skönt!
Hade lätt kunnat lägga mig och sova nu, inte för att det har varit mycket och jobbigt på jobbet men hur kul är det att jobba så långt pass på en lördag?
Imorgon blir det samma sak, usch har inte lust men pengar måste jag ha :)

Igår så var Andreas här och kolla film. Vi kolla först den nya American Pie filmen, sen såg vi den nya Wallander filmen. Det var kul och mysigt. Han är nice Andreas, riktigt vettig vän :)

Nu ska jag byta om och fräscha upp mig. Sen bär det nog av till Cissi. Har inget bättre för mig så kan lika gärna slappa där än här hemma själv.

Blev så förbannad idag.
Fick ett sms från T. där det står typ "Tack för spottet".
Någon har spottat på hennes bil och hon tror seriöst att det är jag.
Varför i helvete skulle jag göra det?
HATAR när folk anklagar mig för saker jag inte gjort.

Nej nu ska jag försöka glömma det.
Ett gott besked har jag fått idag iaf. Får ut cirka 12500 i lön från Hembo denna månaden, ska även få lite av Lindgården.
Och dem pengarna behövdes verkligen.

Har fått självrisken från att jag krocka i sommar på 2000, sen försäkring på bilen på 1000.
Även räkningar på elen, tvlicensen och hyran och några räkningar till.
Så mycket utgifter så pengarna kommer bra till hands.
Hade även också tänkt att försöka få min tatuering på ryggen ifylld. Och se till att jag får lite stjärnor runt om den som ramar in den. Kommer nog bli nice!


Nej nu får jag sätta igång så jag kommer iväg till min älskade Kombo .. :) <3

Byebye - Karro

2 kommentarer: