tisdag 26 januari 2010

Dancing with tears in my eyes..

Hemma från jobbet nu.
Blev fan livrädd när jag kom hem, gick i mina egna tankar. Öppnar dörren och där kommer en glad Case. Glömde att Cissi skulle lämna henne .. Haha!

Egentligen är jag skit trött, hade lätt kunnat lägga mig nu men känns onödigt.
Tänkte istället göra lite mat (Spaghetti och köttfärssås), duscha sen gå en runda med Case. Vid åtta så kommer Cissi, då blir det Kaffe! :)

Har nu jobbat 4 dagar, ledig imorgon sen på det igen på torsdag och jobba 6 dagar i rad. Men men, pengar måste jag ha.
Speciellt eftersom jag fick brev från CSN idag. Ska börja betala tillbaka mitt studielån. "/ Inte värst mycket, men ska kolla upp om man inte kan betala in mer än vad man fått räkning på. Vill ju bli av med lånet!


Ååååh jag kan inte komma på hur man lägger upp Youtube klipp här!
När Cissi kommer sen så ska jag be henne hjälpa mig.

http://www.youtube.com/watch?v=wlR-Ayn6k7g&feature=related
Länken till det jag hade tänkt lägga upp här, sjukt bra låt! <3


Nej nu får jag göra något innan jag somnar. Hörs kanske sen!

Byebye - Karro

2 kommentarer:

  1. Haha! glömde du säga till mig om länken, eller? Hehe, ska visa dig en dag :) Puss <3 och tusen tack för idag :D

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag glömde ju det! :D Haha!
    Frågar det nästa gång jag kommer på det .. ;) Tack själv! <3

    SvaraRadera