söndag 24 januari 2010

Helt slut.

Verkligen, sjukt trött nu.
Inte nog med att jag var så jävla trött igår och när jag vaknade så har jag jobbat från 7 - 16.30. Skulle egentligen bara jobbat till 16 men fick vackert ta och jobba över. Visst det är bara en halvtimme extra men den lilla tiden kan göra så jädra mycket. Och inte nog med att jag jobba röven av mig idag. Usch.
Så nu ligger jag här i min sköna soffa och kollar runt lite.

Johanna ska komma snart en snabbis, sen ska jag hoppa in i duschen.
Jag ska inte göra ett skit mer idag!

Eller jo, gotta mig i soffan under ett täcke, kolla film och äta något gott.
Det är mina planer för kvällen.

Och idag är det söndag, så alltså ny vecka imorgon.
Den inleder jag med att jobba på Hembo från 7 till cirka 1. Skönt med ett kort pass. Men sen är det jobb igen på Hembo på tisdag 7 - 16.
Sen äntligen ledig onsdag! :D
Då ska jag, Veronica och Lucas till Gekås och bränna lite pengar .. ;)


Usch har kommit till en sådan period då jag känner mig apatisk. Alltså jag är inte apatisk, det är ju inte direkt att jag ligger hemma och inte orkar göra någonting.
Utan allting går som på rutin. Jag jobbar, sover, äter, pratar med mina vänner och liknande. Men jag orkar liksom inte bry mig.
Jag gör det bara.

Lite svårt att förklara .. "/


Nu ska jag ringa Veronica och snacka lite skit med henne .. <3


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar