fredag 9 april 2010

Chaos Controlowany?

Har faktiskt varit ledig idag, det var behövligt .. :)
Hade jobbat 4 dagar i rad och då var det sådana där långa pass.. Och ledig idag.
Nu ska jag jobba hela helgen och veckan, är inte ledig förens fredag nästa vecka. Men då är jag iallafall ledig hela den helgen det, hela 3 dagar! :D

Gick upp vid 11 idag, det var nice att ligga och dra sig i sängen .. Blev kaffe där på morgonen, sen åka och handla med farmor.
Var även på Gordon's och hämta en bakspegel till min bil men den hade pappa inte tid att sätta fast, men aja, den ligger i bilen nu iaf ... :P
Köpte frukost när vi var och handla med farmor och åkte till Fästningen och satt där i solen och åt, mys men det blåste kallt ..
Efter det blev det att åka till Kärscher och tvätta bilen, sen hem och färga mitt hår.
Så jag har fan varit effektiv fastän jag varit ledig. Lätt till att man blir förslappad då .. :P

Nu ligger jag och kollar på tv. Känns fan konstigt att vara hemma själv. Min älskade Kombo är i Kba på bilträff .. Länge sen jag var själv .. Men slipper iaf att sova själv <3
Fast det gör jag ju typ alltid, fan inte ofta jag sover själv. Det gillar vi! :D


Förra inlägget så skrev jag att jag har massa tankar i huvudet som spökar. Dem är kvar där men försöker iaf inte tänka på det .. Jag har kommit på det att jag tar saker som dem kommer.

"Var förberedd på det värsta men hoppas på det bästa" ..


Ska nu förberedda lite för jobbet imorgon, sen ska jag nog fan lägga mig. Kommer bli en lång dag imorgon med dubbelpass.. :P

Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar