söndag 11 april 2010

Det är lätt att vara efterklok, kom ihåg det.

Yäääy min jobbarhelg är äntligen över! :D
Nu är det bara måndag - torsdag kvar att jobba, sen ledig fredag - söndag. För gött!

Så på Lördag ska jag nog ha fest hemma. Längesen jag hade det, och träffa Przemek idag. Han tyckte det var längesen vi festa ihop, så han tyckte det var dax. Hmm, vi får se hur det går, han lyckas alltid supa mig svin full ^^
Men aja, så ska vi fira Cissi's födelsedag med.
Hon fyller på en torsdag tror jag det var, och då kan vi ju inte ta det så vi tar det på lördag.
Ska bli kul! :)

Trots att jag jobbat hela helgen så har mitt hunör varit på topp.
Solen har skinit och fastän man hellre är ledig när det är fint väder. Så är det faktiskt roligare att jobba när solen är framme, man blir så mycket piggare ju ..

Idag har min dag varit as bra!

Vakna vid halv 7 efter ha sovit typ 4 timmar, kunde inte somna igår.
Jobbade till 15, skulle egentligen jobbat till 16 men kunde sluta tidigare .. :D Och har faktiskt hunnit att tvätta och handla under jobbdagen också :)

Så vid 15 så bar det hemåt och in i duschen.. Gött som fan, alltid gott efter jobbet.
Gjorde mig iordning, så åkte vi till fästningen .. Var social där med massa folk. Bestämdes att det skulle vara race på kvällen och eftersom jag knappt ätit något under dagen så åkte jag, Johanna och Cissi hem och gjorde lite mat.
Sen bar det av igen. Race i Väröbacka. Rätt trevligt, men snuten kom.
Alla klara sig förutom Musen. Blev böter för han för fel ljuskombination ..

Nu sitter jag här på golvet och ska hämta kaffe till mig och Cissi.
Sen ska jag nog ta mig ett fotbad, sen starta en film..
Och Cissi ska lära mig hur man poppar popcorn i kastrull. Hoho! ..


Nej nu ska jag göra annat.

Dock så måste jag poängtera en sak.
Min Kombo. Cecilia Maria Fors.
Hon är en underbar människa.
Det roliga är .. Haha Cissi, nu sa jag det igen .. >.<
Men iaf, en sak. Hon tror att jag ställer upp en massa för henne och skit, okej visst. Det gör jag. Men det gör hon med, med att bara vara hon. Älskar hennes sällskap, älskar hela hon! Hon är bra hon <3




Hallå!? Folk är dåliga att uppdatera sina bloggar, jag har ju inget att läsa!
Nu har jag varit duktig och uppdaterat iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar