fredag 30 april 2010

Valborg.

Denna veckan har varit sjuk. Jag fattar inte vart jag fått min energi ifrån .. Hmm ..

Måndags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, eller jobbade på kvällen gjorde jag.
Men i Tisdags då var det fullt upp, gick upp klockan 8 på min lediga dag och .. :
- Åkte till pappa och fixa handtaget och ljuset på bilen.
- Åkte vidare till Gekås.
- Efter Gekås så blev det en tur till mamma för att hämta lite grejer och ta en kaffe.
- Hem och packa upp och greja. Cissi åkte och jobba, jag gick ner till stan och gick i massa affärer men hittade typ inget.
- Hem och putsade fönsterna, städade kylskåpet och storstädade och rensade badrummet.
- Veronica kom på besök och jag började göra en kladdkaka.
- Sen kom även Lucas och Yvette.
- Gick sen ut på en promenad för att rensa tankarna.

Höll på verkligen hela dagen då.
I onsdags så jobbade jag till 12.
Åkte till lite affärer, sen vidare och städa och tvätta bilen.
Hem och storstäda hemma.
Jag fattar inte vart energin kom ifrån. Men skönt att ha allt det gjort iaf ..


Jag har verkligen sjukt mycket i huvudet märker jag.. Och idag är ingen rolig dag, bakis är jag och känner mig så jävla ensam. Längesen jag kände mig så ensam. Cissi är och jobbar men hon kommer hem klockan 18.
Då ska vi göra plättar för fick Farmor's plättjärn igår .. :)
Blir väl ut på stan en sväng sen men blir lugnt för min del. Jobb hela helgen, dubbelpass både lördag och söndag :(


Jag funderar fan på att börja skriva dagbok.
Finns så mycket jag vill skriva här, men känner inte riktigt. Dels för jag inte vet vilka som läser och dels för jag gillar inte när folk är så nyfikna på mitt liv.
Så funderar på en dagbok, får väl se hur det går med den saken.


Nu har jag iaf städat här hemma, även vått torkat trapphuset. FYFAN vad äckligt där var. BLÄÄÄH!
Nu ska jag nog diska, klä på mig, göra iordning plättsmeten, gå ut med Case och sen ska jag nog lägga mig och kolla på en film till Cissi kommer hem .. :)


Du är i mitt huvud hela tiden, jag kan inte få ut dig.
Vi får se hur det blir med allt detta, men jag tänker inte ge upp hoppet.
För en gångs skull, så vill jag ha lite tur. Känner att nu är det min tur att förtjäna det.
Det finns så mycket jag vill ha sagt, så mycket jag vill skriva. Men när jag väl börjar säga något eller skriva något så ångrar jag mig och håller tyst.
Men vet du vad?
Du är riktigt söt i ditt morgonrufs. :)




Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar